Kolczyki z różowym Kwarcem i gwiazdeczkami





Hej! Hej!

Chciałam stworzyć coś delikatnego, różowego i mega kobiecego. Postawiłam na kolczyki z kamieniami naturalnymi. W trakcie kilka razy zmieniałam koncepcję, aż w końcu zaskoczyło. Jestem zadowolona z efektu 🥰

Wyszły tak, jak chciałam. Delikatne i kobiece... Takie lubię najbardziej 💟 A Ty? Możesz je założyć do koszuli, sukienki, a nawet swetra.

Kolczyki z stali szlachetnej z matowymi kamieniami Kwarcu, różowymi kryształkami, szklanymi koralikami i drobnymi gwiazdeczkami.
Wielkość ok. 4 cm

💟 Stal szlachetna nie uczula, nie odbarwia się, ani nie rdzewieje. Bądź pewna, że kupujesz produkt wysokiej jakości.

💟Wiedziałaś, że kwarc różowy nazywany jest kamieniem miłości?

Chcesz zamówić - napisz ✉ albo zajrzyj do sklepu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)

Copyright © ajf handmade , Blogger