Haft z flamingiem w przestrzennej ramce

 




Hej! Hej!


Flaming już skończony, oprawiony i obfotografowany. Wreszcie mogę go pokazać w całości. Pora na wysyłkę 😁

💜 Haftowanie zajęło mi niespełna 12 godzin, ale to spory haft a ja nie musiałam się spieszyć. Za to musiałam dobrać odpowiednie nici, igły oraz materiał. Nie wspominając już o samym przygotowaniu wzoru i naniesienia go na tkaninę. Tak, to pracochłonne zajęcie, ale warto 😊

Zobiłam go na zamówienie na prezent rodzinowy dla miłośniczki flamingów. Mam nadzieję, że będzie zadowolona.

Pamiętaj, że możesz zamówić podobny. Napisz do mnie i uzgodnimy szczegóły.

💗 Haft z flamingiem na białej tkaninie bawełnianej w przestrzennej ramce
27cmX27cm

Chcesz zamówić - napisz ✉ albo zajrzyj do sklepu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)

Copyright © ajf handmade , Blogger