Lustro decoupage




Dzień dobry!

Lubię tworzyć w różnych technikach, a czasem z ich połączenia można wyczarować coś na prawdę pięknego. Mam nadzieję, że Wam również przypadnie do gustu to, co tym razem zrobiłam.

Oto jest postarzane lustro ozdobione metodą decoupage, z licznymi przetarciami i spękaniami, a dodatkowo także z kwiatuszkami z foamiranu. Aby było dobrze zabezpieczone przed kurzem i drobnymi zarysowaniami wielokrotnie je polakierowałam.

Lustro wyszło bardzo kobiece i z pewnością spodoba się niejednej z nas.







A Wy lubicie przedmioty w takim stylu?
Dajcie znać w komentarzach

Miłego dnia!

14 komentarzy:

  1. Na ikonce myślałam że to kartka - świetne lusterko, no i z kwiatkami z foamiranu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt wow! Szkoda, że nie ma po kolei jak to zrobiłaś :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Niestety tym razem nie pokazałam jak się robi takie lustro, ale pomyślę o tym. Dzięki za komentarz :)

      Usuń
  3. wyszło bardzo klimatyczne lustro :) eleganckie i jednocześnie romantyczne - super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyszło. Takie shabby chic :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę piękne! Kilka razy próbowałam swoich sił w decoupage... technicznie niby wszystko wychodziło ładnie, ale chyba mam za małą wyobraźnię estetyczną... brak mi pomysłu jak mogłoby finalnie wygladac moje dzieło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Często jest tak, że coś wychodzi "w praniu" i niekoniecznie wygląda to tak, jak sobie zaplanujemy. Ale często wychodzi lepiej :) Warto próbować. Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Do moich wnętrz nie pasują. Ale doceniam pracę i piękno. Masz talent :) Są wyjątkowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, nie wszędzie pasują tego typu ozdoby. Dziękuję, starałam się :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Copyright © ajf handmade , Blogger