Bransoletka na różowej jedwabnej nitce







 Hej! Hej!


Kto powiedział, że kolekcja walentynkowa to tylko czerwień i serca? 


❤❤❤


A co z tymi, które nie czują się dobrze w tym kolorze albo chciałyby mieć coś, co mogłyby nosić na codzień? 

Nie każdej kobiecie przecież dobrze w czerwieni. Niektóre wolą kolor niebieski. 

I właśnie dla takich dziewczyn i kobiet przygotowałam tą bransoletkę.


Z serca jednak nie zrezygnowałam, bo przecież to symbol miłości.


💙💙💙


Gdy ją tworzyłam myślałam o swojej mamie. Ona nie znosi czerwieni u siebie, za to kocha niebieski. Złoto to też nie jej kolor dlatego zawieszka ze stali szlachetnej w kształcie serduszka nie jest pozłacana.


Pomyślałam wtedy, że na pewno jest więcej takich kobiet i im właśnie dedykuję te bransoletki. 


Muszę przyznać, że to połączenie kolorów bardzo mi się spodobało. Może to za sprawą tego jedwabnego sznurka w kolorze bladego różu? Z niebieskim kamieniem Agatu naprawdę prezentuje się pięknie.


A Ty jaki jest Twój kolor?


💗 Chcesz zamówić - napisz ✉ albo zajrzyj do sklepu



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)

Copyright © ajf handmade , Blogger