Skarbonka decoupage






Dzień dobry!

Nie mogę się uwolnić od tej serwetki :) Ma piękne przyciągające kolory i te motyle... Musiałam jej użyć do zrobienia tej skarbonki. Poza tym już tęsknię za wiosną. Wesołą, kolorową i świeżą. Musiałam wprowadzić do domu jej akcent.


Skarbonka ta ma wysuwany spód. Nie trzeba jej rozbijać, wystarczy wyciągnąć deseczkę. Ale jeśli chcecie uzbierać trochę pieniążków nie róbcie tego zbyt często :)
Jakiś czas temu zrobiłam chustecznik z tym samym motywem. Jeśli go nie widzieliście zapraszam tutaj.

Wreszcie udało mi się skorzystać z prezentu jakim był namiot bezcieniowy z lampami. Jest rewelacyjny. Te zdjęcia zrobiłam całkiem wieczorem, jak już słonko dawno poszło spać. Nie wiem jak mogłam tyle lat "męczyć się" bez tego zestawu, bez tych lamp.  

Ciekawa jestem czy i Wam spodobała się moja skarbonka decoupage. Jest wielokrotnie lakierowana, a przez to zabezpieczona przed wilgocią, drobnymi uszkodzeniami i łatwo można zetrzeć z niej kurz. Użyłam lakieru półmatowego, ekologicznego i bezpiecznego dla środowiska. To dla mnie ważne. Chcę żyć w zgodzie z przyrodą. A Ty?

Miłego dnia!

2 komentarze:

  1. Świetna!!! Ja dopiero chcę spróbować swojej przygody z decoupage.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja uwielbiam decoupage, choć zajmuje sporo czasu :) Polecam, można się wciągnąć :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Copyright © ajf handmade , Blogger