Agat z kotkiem




Dzień dobry!

Ale ze mnie kociara... Pewnie gdybym Wam tego teraz nie napisała nie wiedzielibyście. A w gruncie rzeczy uwielbiam koty i wszystko co jest z nimi związane. Dlatego zrobiłam bransoletkę z kotkiem, którą możecie dziś zobaczyć. Do jej zrobienia użyłam 8 mm kul Agatu w odcieniach maliny, oraz oczywiście dodałam śliczną zawieszkę z kotkiem w kolorze mosiądzu.

Zauważyłam, że mimo wszystko najbardziej lubicie bransoletki na gumce jubilerskiej - takie jak ta. Łatwo się ją zakłada, nie trzeba męczyć się z zapięciem - ale na to też mam sposób, który pokazywałam tutaj, oraz nie ma niepotrzebnych elementów, które mogłyby zahaczyć o nasz ulubiony sweter.


Nie wiedząc czemu pisząc ten post przyszła mi z pomocą Nelka. I wcale nie żartuję :) Niestety nie uwieczniłam tego, ale obiecuję, że niedługo się poprawię.

Miłego dnia!
Dajcie znać czy bransoletka przypadła Wam do gustu?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)

Copyright © ajf handmade , Blogger