Serca na Dzień Babci i Dziadka



Dzień dobry!
Dzień Babci i Dziadka zbliża się wielkimi krokami. Ostatnia pora na to, aby coś dla nich zrobić.
Ja postanowiłam, że to będą serca. Ale nie byle jakie. Zobaczcie sami.


Napisy w sercach zrobiłam różnymi czcionkami u babci jak i dziadka odpowiednio je dopasowując. Babcia naturalnie dostała więcej zawijasków.


Niektóre litery dodatkowo ozdobiłam brokatowym pisakiem, a całe serce nakleiłam na dystansach. Oczywiście można zrobić kolorowe napisy, ale ja postanowiłam tego nie robić.


Słowa, które użyłam do serca babci to:
babcia, babunia, 21 stycznia, kochana babcia i love
Natomiast do serca dziadka:
dziadek, dziadunio, 22 stycznia, kochany dziadek i love


Serca z napisami nakleiłam na odpowiednio dociętym papierze i wstawiłam do głębokiej ramki.
Nelka oczywiście pomagała mi zrobić jak najlepsze ujęcia i sama załapała się na fotce :)


Takie serca mogą wisieć na ścianie lub stać na regale i przypominać dziadkom, że o nich pamiętamy.
Nie zapomnijcie, żeby swoim bliskim zawsze okazywać, że są dla nas ważni - nie tylko w dniu ich święta.

Dajcie znać co Wy zrobiliście dla swoich dziadków.

Miłego dnia Kochani!

2 komentarze:

  1. Całkiem niezły blog, dobrze się czytało ! Mam nadzieję, że Ty też wpadniesz do mnie i powiesz czy Ci się podobało, łap link do mnie:
    Blog motoryzacyjny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iza. Zajrzałam, ale to nie moja bajka. Pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Copyright © ajf handmade , Blogger