Zestaw bransoletek Noc Kairu

 





Hej!
Jak się masz w nowym 2021 roku?
Ja powoli się przestawiam
To będzie dobry rok, dużo nowego mnie czeka, mnóstwo zmian, ale cieszę się. Na prawdę się cieszę. Przecież może być tylko lepiej.
Dziś chciałam Ci pokazać dwie bransoletki, które można nosić razem albo osobno. Do jednej dodałam zawieszkę ze stali szlachetnej z niebieskim kryształkiem. Kamienie Nocy Kairu piękne się mienią, a fasetki na jednej z bransoletek jeszcze bardziej to podkreślają. Zestaw idealnie sprawdzi się do jeansów jak i małej czarnej. Ty decydujesz.
Jeśli coś Ci wpadnie w oko koniecznie daj mi znać, będzie mi niezmiernie miło 🙂
Jesteś zainteresowana zakupem - napisz do mnie. Pomogę, doradzę.
Albo zajrzyj do sklepu
Miłego popołudnia!
Aga z AJF Handmade


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)

Copyright © ajf handmade , Blogger