To ja tworzę AJF Handmade


Hej!
Wraz z nowym rokiem 2021 postanowiłam coś zmienić :)

Najpierw się przedstawię, bo czym się zajmuję już pewnie wiesz.
Nazywam się Agnieszka, ale zdecydowanie bardziej wolę zdrobnienie Aga i tak też najczęściej zwracają się do mnie moi znajomi, przyjaciele, rodzina.
Jestem pozytywną wegetarianką, żoną, miłośniczką zwierząt - a zwłaszcza kotów, rękodzielniczką, biegaczką, joginką, kreatywną duszą... Less waste, slow life, recycling nie są mi obce. Jeszcze pewnie znalazło by się kilka ciekawych rzeczy, ale pozwól, że zostawię je na potem 😉 Zaciekawiona?🤔 Zachęcam Cię do obserwowania i oczywiście kontaktu. Pisz do mnie również w sprawie zamówień. Chętnie odpowiem na wszelkie pytania. Miłego dnia! Aga z AJF Handmade

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)

Copyright © ajf handmade , Blogger