Naszyjnik z Onyksem, kryształkami i toho





Dzień dobry!

Kilka dni temu zastanawiałam się nad naszyjnikiem, który miałam wykonać. W dużej mierze miałam wolną rękę, ale musiał spełniać pewne kryteria. Prezent gwiazdkowy, w stonowanych kolorach, elegancki i za razem delikatny. Musiał być także regulowany, bo będzie miał za zadanie zakrywać bliznę po operacji tarczycy. Dlatego też z przodu jest bardziej ozdobny, a z tyłu bardziej subtelny. Łańcuszek zakończyłam ozdobnym kryształkiem i kamieniem onyksu, który będzie pięknie prezentował się na karku. Do naszyjnika zrobiłam pasującą bransoletkę. Jeśli mnie obserwujecie zapewne wiecie, że bransoletkę taką już robiłam. Możecie ją zobaczyć tutaj. I właśnie na niej się wzorowałam tworząc ten naszyjnik. Bransoletkę jednak zrobiłam nieco mniejszą, a łańcuszek regulacyjny z kamieniem i kryształkiem oraz zapięcie musiało być przecież do kompletu. Kolorów nie zmieniałam, bo idealnie tutaj pasowały. Zazwyczaj jednak staram się nie robić dwóch takich samych rzeczy, bo zdecydowanie wolę pojedyncze egzemplarze, ale tutaj zrobiłam wyjątek. 


Co sądzicie o naszyjniku z pięknymi kamieniami fasetowanego czarnego onyksu, ze szklanymi kryształkami i koralikami toho? Jak Wam się podoba ten komplet?








Poniżej możecie zobaczyć jak projektowałam naszyjnik na tacy, w prawdzie lekko go jeszcze zmodyfikowałam, aby miał odpowiednią długość, ale z grubsza właśnie tak to wyglądało. Całe szczęście kicia Nelka spała w drugim pokoju. W przeciwnym razie wszystkie kamienie, kryształki i koraliki toho i wszelkie inne drobiazgi znalazłyby się w niebezpieczeństwie :)





Taki zestaw świetnie będzie pasował na święta, ale także na sylwestra. Może też być pięknym prezentem na zbliżające się mikołajki lub na gwiazdkę :)

Miłego dnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)

Copyright © ajf handmade , Blogger