Kolczyki śnieżynki


Dzień dobry!

Zima i śnieg idą ze sobą w parze, albo raczej powinny. Dzieci lepią bałwany, jeżdżą na sankach, rzucają się śnieżkami... Ale tylko wtedy gdy spadnie śnieg. A u mnie za oknem nie ma go za wiele dlatego postanowiłam przywołać trochę zimę i zrobiłam całkiem zimowe kolczyki.

Użyłam oczywiście moich ulubionych koralików toho w srebrnym kolorze oraz białych koralików super duo, w których się chyba zakochałam :) są takie przyjemne, łatwo się z nimi pracuje, są piękne, występują w wielu kolorach i odcieniach i można wyczarować z nich na prawdę cuda. Z pewnością jeszcze nie raz zobaczycie u mnie biżuterię z ich wykorzystaniem. Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu.

Kolczyki z koralików super duo i toho, które zrobiłam są leciutkie i mają niecałe 3 cm.  Wraz z biglami ze stali chirurgicznej mierzą prawie 5 cm.

Koraliki toho pięknie się mienią, a całe kolczyki są delikatne i świetnie pasują do zimowych kreacji. Mogą być idealnym uzupełnieniem do małej czarnej przy świątecznym stole :)





Dajcie znać czy podobają się Wam takie kolczyki?
Może zrobię do nich bransoletkę... sama nie wiem ;)

Miłego dnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)

Copyright © ajf handmade , Blogger