Walentynki





Dzień dobry Kochani!

Dziś Walentynki. Nie wiem jak Wy, ale ja bardzo lubię to święto. Mnóstwo serduszek i innych walentynkowych ozdób na każdym kroku wcale mnie nie denerwuje, a raczej zawsze nastraja pozytywnie. W końcu to święto zakochanych, a ja w moim Mężu zakochuję się co rano od nowa :)

Ciekawa jestem jak jest u Was. Obchodzicie 14 lutego czy nienawidzicie? Dajecie prezenty? To dla Was dzień wyjątkowy czy całkiem zwykły? Macie już plany na wieczór, a może przekładacie to na weekend? Koniecznie napiszcie.

Udanych Walentynek!



4 komentarze:

  1. Ja lubię i obchodzę! :) Każdy powód jest dobry, żeby zrobić coś miłego. Na moim blogu nawet wymieniłam 5 powodów, dla których świętuję Dzień Zakochanych. :) U nas był drobny prezent DIY ode mnie i pyszne jedzenie od Lubego. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkowicie się zgadzam. Super! My z Mężem mieliśmy bardzo słodkie Walentynki :)
      Miłego dnia!

      Usuń
  2. POdobno powinno się obchodzić takie święto codziennie ale wtedy wkradła by się codzienność i monotonia także lepiej jest jak jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno warto codziennie dbać o relacje między sobą, ale święta również są potrzebne :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Copyright © ajf handmade , Blogger