Kartka z sową




Dzień dobry!

Jutro Walentynki, a dziś propozycja kartki z sową i oczywiście serduszkami. Nie są nachalne więc spokojnie owa kartka mogłaby służyć również na inne okazje.


Sówka jest wycięta dzięki czemu gdy kartka jest zamknięta widać papier w serduszka, który jest pod spodem.


Papier w serduszka jest jednostronny i idealnie mi się tu wpasował się. Dzięki białej stronie wewnętrznej bez trudu można zapisać życzenia. A żeby nie było tak banalnie - każda strona otwiera się w drugą stronę.

 
Jak Wam się podoba?

6 komentarzy:

  1. Kartka świetna. Będę wpadać częściej.
    Przy okazji wydrukuję sobie zakładkę do książki :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, bardzo się cieszę i oczywiście zapraszam :) U mnie zakładek nigdy nie za wiele szczególnie właśnie tych z kotami, proszę drukować do woli :)

      Usuń
  2. Liczyłam,że opiszesz jak zrobić taką kartkę. Chętnie bym ją pokazała dzieciakom ze świetlicy profilaktyczno-wychowawczej, w której mialam praktyki studenckie.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko, na blogu jest osobna zakładka z opisami krok po kroku jak zrobić daną rzecz. Tym razem jednak postanowiłam tego nie robić.
      Pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Copyright © ajf handmade , Blogger