Bransoletka z Agatów




Dzień dobry!

Dziś drugie urodziny Nelki, więc nie może zabraknąć jej zdjęcia :) chyba mi wybaczycie, ale nie mogłam się oprzeć :)
Poniżej śpiąca Nel - uwielbia wszelkie kartony, pudełka, torby i wszelkie pojemniki. To kompaktowy kot, który zmieści się wszędzie. Pcha się gdzie może i zasypia słodko. Moja największa pomocnica. Dziś kończy dwa lata. Prawdopodobnie :)

A Wy jakich macie pomocników? Chętnie zobaczę ich zdjęcia.


Przy mojej pomocnicy szybko płynie czas...
Zrobiłam bransoletkę w niebieskich barwach z pięknych Agatów. Fasetowane kamienie błyszczą się i mienią dodając uroku.

Moja ulubiona wielkość kamieni to 8 mm i w większości takie właśnie wybieram. Lubię te fasetowane, ale też gładkie i matowe. Mnogość barw i wzorów sprawia, że jest w czym wybierać.



Do tej bransoletki dodałam jesienny akcent w postaci zawieszki w kształcie listka. Barwy samej bransoletki przypominają o minionym lecie - błękitnym niebie, lazurowym oceanie i pięknej bezchmurnej pogodzie. Można się rozmarzyć...


Nie wiem czy wiecie, ale bransoletki na gumce jubilerskiej są jednymi z Waszych ulubionych. Są robione z różnych kamieni, mają fajne zawieszki, a przede wszystkim bardzo łatwo się je zakłada. Nie spadają i nie mają zapięcia. Można nosić po kilka na raz. Są w wielu kolorach i pasują do wielu kreacji.


Wiesz już do czego byś ją założyła?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)

Copyright © ajf handmade , Blogger