Agat & Makrama




Dzień dobry!

Chyba nie mogę pogodzić się z tym, że lato się skończyło. To moja ulubiona pora roku. Uwielbiam jak jest ciepło, uwielbiam piękną pogodę, słońce, bezchmurne niebo, długie dnie i ciepłe wieczory... Można się rozmarzyć...

A tu za oknem chmury, deszcz, zimno... Brrrr... Coraz krótsze dni. Szare, trochę smutne, jesienne...

Dlatego postanowiłam przywołać lato :) Zrobiłam makramową bransoletkę z Agatów.


Bransoletkę zdobi kwiat z pastelowych kamieni, który pięknie układa się na ręce. Kolorami i formą przypomina o słonecznym lecie...

Do jej zrobienia użyłam szarego sznurka o grubości 1 mm i gładkich, błyszczących kul 10 mm Agatu. Dzięki regulowanemu zapięciu będzie pasować na niemal każdy nadgarstek.

Jak Wam się podoba?

2 komentarze:

  1. Śliczna <3 Ma bardzo ładne kolory, takie radosne :) Też kiedyś robiłam makramowe bransoletki :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Lubię makramę i często do niej wracam. Pozdrawiam!

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Copyright © ajf handmade , Blogger