Czy założyć bloga?


Blogowanie... Moja krótka historia

Długo się zbierałam, żeby założyć tego bloga...
Koncepcja była inna. Miały być tu przede wszystkim zdjęcia moich prac. Głównie biżuteria, z papieru i decoupage. Z krótkimi opisami. Bez zbędnego pisania.

Jednak na początek musiałam napisać coś o sobie. Musiałam zastanowić się jak chcę, żeby wyglądał mój blog. Zachciało mi się białego tła. Ciągle wychodziło szare. Nie taki był plan. Źle to wyglądało. Wgrałam, więc swoje logo, na białym tle. Dało fajny efekt, ale nie tego oczekiwałam. Poszperałam, wyszukałam, pozmieniałam i w końcu ustawiłam to tło.

Musiałam założyć te wszystkie zakładki "o mnie", "kontakt" czy "współpraca". Choć przecież nie wiedziałam jak to się robi. Wszystkie odpowiedzi znalazłam sama. Niektóre z internetu, niektóre intuicyjnie. Nie było łatwo. Potem jeszcze dodać te wszystkie strony i zrobić tak, aby posty podpinały się pod daną kategorię. O zgrozo. Jakby tego było mało chciałam mieć własną ikonkę "favikona" i też udało mi się jakoś to ogarnąć. Nie od razu. Zawsze przecież coś musiało wyskoczyć - nieodpowiedni rozmiar, zły format... Ale jest i działa.

Napracowałam się. Sama dla siebie. Chciałam, żeby to dobrze wyglądało, a nie byle jak. Chciałam, żeby to było wartościowe. Dla mnie jest. Same zdjęcia jakoś nie wpisywały mi się w ten schemat. Zaczęłam pisać, a że to lubię - piszę.  Zaczęłam blogować, gdy stwierdziłam, że to jest ten moment na pokazanie światu moich prac. Rękodzieło zawsze mnie pasjonowało. Dlaczego mam to ukrywać. Blog jest idealnym miejscem, aby móc wyrazić siebie. Wcześniej chyba nie byłam na to gotowa. Niepotrzebnie się obawiałam, chociaż jestem dopiero na początku swojej blogowej drogi. 

Nie chcę wywodzić się tutaj nad tym jak dużo pracy włożyłam w wygląd tego bloga, że sama to zrobiłam i nikt mi nie pomagał. Nie chcę się żalić - chcę powiedzieć, że warto. Jeśli zastanawiasz się nad założeniem swojego bloga to zrób to. Wszystko, co osiągniesz będzie Twoim sukcesem, bo tylko Ty wiesz na prawdę ile włożyłaś serca i pracy w to, co stworzyłaś. Nie bój się, że coś nie wyjdzie. Nie wszystko od razu jest idealne. Ucz się. Dokształcaj. Czytaj. Pytaj. I działaj. Nie stój w miejscu - DZIAŁAJ.

Do wszystkiego trzeba dojść małymi kroczkami. Przecież "NIE OD RAZU RZYM ZBUDOWANO". Żeby biegać trzeba najpierw nauczyć się chodzić. Krok po kroku. Znaleźć swój własny cel i dążyć do niego. Dopiero od niedawna bloguję i kto wie, co mnie jeszcze spotka. Najważniejsze jest, aby robić to, co się lubi. SPRÓBUJ - to nic nie kosztuje. Jeśli tego nie zrobisz nie będziesz wiedzieć czy to jest dla Ciebie czy nie.

Pisz o tym, co jest dla Ciebie ważne. Pisz o tym, co lubisz. Nie bój się, że nikt nie będzie chciał tego czytać. Jeśli nie spróbujesz - nie dowiesz się. Nie dawaj za wygraną po pierwszej porażce. Nie bądź dla siebie zbyt surowa. Początki zawsze są trudne. Nie poddaję się. Ty też się nie zniechęcaj. Odważ się. Wyjdź z cienia. Jeśli nie dziś to, kiedy? Skoro chcesz blogować po prostu zacznij to robić. Nie patrz na innych. Nie oglądaj się za siebie. TWÓRZ.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)

Copyright © ajf handmade , Blogger