Naszyjnik i bransoletka z chwostem



Dzień dobry!

Jakiś czas temu zrobiłam ten zestaw. Składa się on z długiego naszyjnika i bransoletki. Koraliki toho w odcieniach bieli i szarości w kilku rozmiarach nanizałam na szary mocny sznurek, a dla ozdoby dodałam po srebrzystym chwoście. Oba elementy biżuterii są regulowane dlatego łatwo dopasować zarówno idealną dla nas długość naszyjnika jak i bransoletki. 

Taki zestaw świetnie się sprawdzi w codziennych stylizacjach. Doda lekkości, a naszyjnik wysmukli i optycznie wydłuży sylwetkę. Dzięki neutralnym kolorom nie przytłoczy żadnej kreacji, ale z pewnością będzie prezentował się bardzo szykownie. 

Pewnie się zastanawiacie dlaczego zrobiłam zdjęcie na innym tle niż zwykle. Otóż taki miałam zamiar, ale białe tło do biżuterii z białymi elementami niekoniecznie jest dobrym pomysłem. Walczyłam z tym, ale jednak musiałam postawić na inny kolor, padło na szarości. Mam nadzieje, że wyszło nieźle. Światło, akurat mi odpowiadało i nie musiałam korzystać ze sztucznego. Słonko nie było ani natarczywe, ani nie chowało się przesadnie za chmurki. Warunki były wyśmienite. Takie lubię :)







Naszyjnik z koralików toho i chwostem tworząca komplet z bransoletką ładnie wygląda noszony razem lub osobno. Mi podoba się w zestawieniu również z inną biżuterią, np. z kilkoma bransoletkami na gumce o podobnej kolorystyce.

A Wy jakbyście nosiły taki zestaw? Podoba się Wam, a może coś byście zmieniły? Jakie są Wasze spostrzeżenia?

Miłego dnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)

Copyright © ajf handmade , Blogger