Ulubieniec miesiąca WRZESIEŃ







Dzień dobry!

W wakacje nie było ulubieńców miesiąca - to był czas odpoczynku i relaksu. Lato to moja ulubiona pora roku. Chciałam naładować akumulatory i wypoczywać pełnią sił, aby wrócić do Was ze zdwojoną siłą i nowymi pomysłami.

Wakacje to nie była dla mnie czas jedynie rekreacji, a raczej głębokich przemyśleń i ważnych decyzji. Mogę Wam na razie tylko napisać, że w planach była przeprowadzka do słonecznej Hiszpanii, ale na razie musiałam odłożyć to w czasie - co nie znaczy, że przeprowadzki nie będzie.

Kochane, znów wracamy z ulubieńcami miesiąca - mam nadzieję, że jesteście "za" :)

We wrześniu największą popularnością cieszył się jesienny grzebyk, który ozdobiłam własnoręcznie robionymi kwiatami z foamiranu. Pianka była biała, więc musiałam ją odpowiednio zabarwić i uformować - każdy płatek osobno, jeden po drugim :)

Główny post możecie zobaczyć tutaj




Poprzednie posty z ulubieńcami znajdziecie poniżej:
Czerwiec
Maj
Kwiecień
Marzec
Luty
Styczeń


Miłego dnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)

Copyright © ajf handmade , Blogger