Napis do dziecięcego pokoju





Dzień dobry!

Przeglądając ostatnio zdjęcia zauważyłam, że nie pokazałam Wam napisu do pokoju dziecięcego, który zrobiłam na drugie urodziny małej Asi :)

Miało być dziewczęco, w kolorach różu i fioletu. Każdą literkę udekorowałam inaczej. Użyłam grubego papieru ozdobnego. Dodałam także perełki klasyczne i takie w płynie - malutkie, średnie, duże, bielutkie i kolorowe. Cały napis ma 25 cm wysokości i 60 cm długości bez zawieszek. Wszystkie litery posiadają na dole malutką dziurkę, zabezpieczoną ćwiekiem w kształcie serduszka. Przez nią przeciągnęłam białą wstążkę i zawiesiłam pomalowane pastelowymi farbami kolorowe ozdoby z danymi dziewczynki. Wszystko po to, aby metryczka prezentowała się doskonale.

Takie dekoracje ścienne wyglądają uroczo w pokoiku dziecka. Dodają uroku i sprawiają, że jest spersonalizowany, indywidualny i jedyny, a przy tym wyjątkowy. Bo dla wyjątkowej osóbki taki właśnie powinien być. Przecież w pokoju dziecko spędza dużo czasu i na pewno milej jest przebywać w cudownym otoczeniu dostosowanym do potrzeb.






Lubię, gdy moje prace są zrobione na 100 % dlatego zadbałam o najmniejszy szczegół. Metryczka musi być dopracowana :)




Jak Wam się podobają drewniane literki z imieniem dziecka? Chciałybyście, aby Wasze dzieci miały takie w swoim pokoiku? A może nie lubicie tego typu dodatków? Dajcie znać w komentarzach.

Udanego dnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)

Copyright © ajf handmade , Blogger