Box ślubny




Dzień dobry!

Sezon ślubny w pełni :) a ja zrobiłam pewną kartkę właśnie z tej okazji. Nie jest to zwykła kartka w formacie jaki mieści się w kopercie. Zestaw składa się z kartki w formie pudełka oraz papierowej ozdobnej torebki, która idealnie pasuje do kompletu i ułatwia jej przenoszenie. Przy czym wygląda bardzo elegancko i z pewnością zwróci uwagę innych gości.

Nie używałam gotowych baz. Wszystko zrobiłam sama. Pomógł mi trochę mój ploter tnący, ale najpierw musiałam go poskromić, aby wykonał moje projekty. Trochę miałam z tym "zabawy", ale całe szczęście wszystko wyszło tak, jak powinno.










Zrobiłam kartkę w formie pudełka, bo nie chciałam robić takiej tradycyjnej.
W środku znalazło się miejsce na życzenia, piękny cytat, różne ozdoby, oraz grubą kopertkę :) Pudełko jest bardzo sztywne i na pewno nie powykrzywia się brzydko i nie pomarszczy. Mam nadzieję, że Wam się podoba.

Użyłam papierów do scrapbookingu, perełek w różnych wielkościach, perełek w płynie, kleju, dystansów, tasiemki oraz oczywiście foamiranu i pasteli, których potrzebowałam do zrobienia kilku kwiatów.

Miłego dnia!

2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz :)

Copyright © ajf handmade , Blogger