Wianek z kwiatami




Dzień dobry!

Za oknem pogoda coraz ładniejsza, kwiaty kwitną, ptaki śpiewają... Aż chce się wyjść na dwór zaczerpnąć świeżego powietrza. Hmm... Zamykam oczy i buzia sama się uśmiecha.

Ostatnio pisałam o nowościach na blogu i tak oto zrobiłam wianek z kwiatami z foamiranu jedwabnego. Tego jeszcze nie było :)
Zrobiłam zarówno pąki jak i bardziej rozwinięte kwiatuszki, z szypułkami i liśćmi. Wszystko umieściłam na wiklinowym pobielonym 25 cm wianku, który sprawia, że kompozycja jest bardzo lekka i przyjemna dla oka. Kwiaty wyglądają naturalnie i w dotyku również przypominają prawdziwe. Co prawda nie pachną, ale i tak sprawiają, że mam w domu trochę Wiosny :)






Jak Wam się podoba taki wiosenny wiklinowy wianek z kwiatami?

2 komentarze:

  1. przepięknie wygląda ten wianek :) rzeczywiście bardzo wiosennie :D A kwiaty piękne :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Copyright © ajf handmade , Blogger