Pudełko z kotami




Dzień dobry!

Dziś coś dla miłośniczek kotów :)

Kiedy przechadzałam się po pewnym sklepie i zauważyłam te koty nie mogłam się powstrzymać i musiałam zabrać je ze sobą. A w domu wiedziałam co z nimi zrobię. Akurat miałam małe pudełeczko z łuby, które idealnie nadawało się. Przystąpiłam do przygotowania go, pomalowałam na śliczny piaskowy kolor, dodałam koty i polakierowałam metodą "na baranka". Tak, kocie pudełko i baranek:)



Ja uwielbiam koty i samo to, że ich wizerunek jest na tym pudełku sprawia, że bardzo mi się podoba. Nie dodawałam tu zbędnych cieniowań, koronek, czy innych ozdób, bo tu najważniejsze są koty i niech tak pozostanie.



Jak Wam się podoba pudełeczko na drobiazgi z motywem kotów? Mnie urzekło...

Miłego dnia!

2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz :)

Copyright © ajf handmade , Blogger