Ulubieniec miesiąca MARZEC




Dzień dobry!

Marzec był dla mnie pracowity i na blogu nie ukazało się zbyt wiele postów, ale mam nadzieję, że mi wybaczycie :) Z pewnością w tym miesiącu będą pojawiać się nowe wpisy bardziej systematycznie i zobaczycie wiele fajnych rzeczy. Ciekawa jestem, które z nich spodobają Wam się najbardziej.

Marcowego Ulubieńca Miesiąca wygrały zaproszenia ślubne wraz z winietkami i numerami stołów, które zrobiłam do kompletu. Post z zaproszeniami możecie zobaczyć tutaj.


Komentowałyście, pytałyście o nie i wchodziłyście na post wiele razy :)

Nie były to wymyślne zaproszenia. Miały być proste, ale i eleganckie. Nie tylko dzięki swojej formie, ale i użytym do ich zrobienia kolorom. Najważniejsze, że podobały się Młodym, lecz Wam też chyba się podobały :) W końcu wygrały Ulubieńca Miesiąca Marca.

A za miesiąc kolejny Ulubieniec :)

Miłego dnia!


Poprzednich ulubieńców możecie zobaczyć tu:
Luty
Styczeń


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)

Copyright © ajf handmade , Blogger