Pisanki




Dzień dobry!

Niedługo Święta Wielkanocne :) Nie wiem jak Wy, ale ja lubię te święta. Jest Wiosna, wszystko się budzi do życia, kwiaty kwitną i robi się coraz cieplej. Słonko wychodzi zza chmur, a humor coraz lepszy. Wielkanoc to takie kolorowe, ciepłe święta. Dlatego je lubię i dlatego też z tej okazji zrobiłam pisanki. Ale nie byle jakie. Jajka ze sklejki ozdobiłam metodą decoupage. Każde w innym, pastelowym kolorze. A motyw jaki użyłam nie jest typowy i dzięki temu jest jeszcze bardziej przeze mnie pożądany. Są tu kwiaty, motyle, zajączki, ale również pszczółki i nawet żabka. Wszystkie pisanki przystroiłam delikatnie lawendowym sznurkiem w pastelowym odcieniu. Lubicie takie dodatki?







A Wy jak przystroiliście swój dom?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)

Copyright © ajf handmade , Blogger