Zaproszenia ślubne, winietki, numery stołów




Dzień dobry!

Miesiąc temu robiłam zaproszenia ślubne wraz z winietkami i numerami stołów, ale nie miałam kiedy wrzucić ich na bloga. Teraz się poprawiam :)


Państwo Młodzi wybrali dwa przewodnie kolory - krem i granat - oba metaliczne i powiem szczerze, że to bardzo udane połączenie. Proste, eleganckie i efektowne.


Numery stołów zrobiłam w formacie 10x15 aby pasowały do ramek, w które miały się docelowo zmieścić.


Winietki z jednej strony posiadały wierszyk z imionami Nowożeńców, datą ślubu oraz śliczną parą. Z drugiej strony wydrukowałam dane poszczególnych osób i wycięłam ozdobną wstążeczkę (zdjęcia być może nie uchwyciły tego zbyt dobrze).  


Zaproszenia zrobiłam w formie kwadratu, po złożeniu pasują do koperty w rozmiarze k4. Zaokrągliłam rogi, miejsca przy zgięciach oraz kwadraty na przodzie zaproszenia.
Wszystko razem bardzo ładnie się prezentuje.  Młodzi byli zadowoleni - a przecież o to finalnie chodzi.

A Wam, jak się podoba?

4 komentarze:

  1. Bardzo! Piękne wykonanie! Całość bardzo przyjemnie ze sobą współgra. Żałuję, że nie znalazłam Cię wcześniej ;) zamieniłabym tutaj zaproszeni ślubne! Usciski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za mega pozytywny komentarz :) Cieszę się, że spodobały Ci się zaproszenia, które zrobiłam :)

      Usuń
  2. Ale cudowne! Pewnie kosztowały dużo pracy, ale efekt nieziemski :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Copyright © ajf handmade , Blogger