Naszyjnik z lawy i kryształków




Dzień dobry!

Ten naszyjnik powstał na potrzeby dopasowania go do bransoletki, którą zrobiłam dawno dawno temu za górami, za lasami, nad Zatoką Szafirową... ups... zagalopowałam się :)


Naszyjnik zrobiłam wedle swojego projektu  z czarnej lawy 8 mm oraz fasetowanych kryształków 3 mm w formie zawieszki. Łańcuszek długi, około 75 cmm nie wymagał zapięcia, ale przekornie je dodałam.


Biel i czerń to ponadczasowe kolory, które pasują do wszystkiego i ten naszyjnik właśnie taki jest. Nieco ozdobny, ale nie do końca. Czarną lawę przełamują drobne kryształki. Efekt jest niespotykany i bardzo urokliwy.


Układ lawy i kryształków musiał pasować do bransoletki i chyba się udało. Poniżej możecie zobaczyć bransoletkę właśnie do kompletu - nie było jej nigdy na blogu.
Całość prezentuje się cudownie, ale już nie mogłam tego uchwycić, bo zostały mi po niej tylko zdjęcia. Mina obdarowanej - bezcenna :)


A Wam jak się podoba takie połączenie?

Bransoletkę oczywiście również zrobiłam wedle własnego projektu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)

Copyright © ajf handmade , Blogger