Naszyjnik i bransoletka z pereł




Dzień dobry!

Pamiętacie naszyjnik z masy perłowej, który pokazywałam Wam ostatnio? Dla niewtajemniczonych przypomnę, że powstał w wyniku przeróbki masywnego naszyjnika, który tylko kurzył się w puzderku. Był nienoszony, bo był niewygodny i niedzisiejszy. Przerobiłam go na dwa długie naszyjniki i dwie bransoletki. Zapięcie z masy perłowej zmieniłam w fajną zawieszkę trochę ją przerabiając. Tamten naszyjnik możecie zobaczyć tu.


Dzięki dużej ilości pereł mógł powstać długaśny naszyjnik, który fajnie wygląda gdy się go zawiąże w supeł. Prosta bransoletka dopełnia całość tworząc bardzo kobiecy zestaw biżuterii z pereł.


Naszyjnik ma około 90 cm i można zakładać do go na różne sposoby. Ja zawiązałam supeł, ale można nosić również założony dwukrotnie przez głowę lub po prostu rozpuszczony. Pamiętajcie jednak, że trzeba dobrze dobrać długość, żeby wyglądać korzystnie. Pisałam o tym tutaj.



Lubicie takie kobiece zestawy czy macie zupełnie inny styl?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)

Copyright © ajf handmade , Blogger