Naszyjnik z kamieniami na kauczuku


Dzień dobry!

Dawno nie było naszyjnika na kauczuku. Lubię je robić, bo wyglądają nieco inaczej i wbrew pozorom nie muszą wcale być sportowe. Z resztą ja wolę te bardziej wyjściowe.
Dzięki dodanym do niego kamieniom naturalnym pasuje do jeansów jak i sukienki. 


Do kauczukowego naszyjnika dodałam trzy kule wrzosowych Jadeitów oraz kulę matowego białego Agatu. Metalowe wykończenia w kolorze srebrnym dopełniają całość. Na końcu kauczukowej bazy dodałam łańcuszek regulacyjny. Każdy przecież ma swoją ulubioną długość. Ten naszyjnik ma akurat 55 cm i fajnie układa się na szyi. 



Wcześniej zrobiłam bransoletkę z ptaszkiem, która pasowałaby idealnie. Możecie lepiej zobaczyć ją tutaj. Bransoletka również jest z tych samych kamieni Agatu i Jadeitu, a ptaszek w formie zawieszki dodaje jej lekkości.

Dajcie znać czy podoba Wam się taki zestaw.
Ja nosiłabym :)

Miłego dnia!



2 komentarze:

  1. Bardzo ciekawe połączenie;) sama wole raczej delikatny złoty łańcuszek, żeby był tylko drobnym dodatkiem, ale dla myślę, że Twoja wersja to idealny sposób na podkreślenie charakteru i wydobycie osobowości;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Czasami podobają nam się rzeczy, których same byśmy nie założyły. Każdy ma swój gust i to jest fajne :) Ja też na co dzień noszę delikatny złoty łańcuszek z maluteńkim motylkiem, ale bywa, że potrzebuję czegoś ekstra :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Copyright © ajf handmade , Blogger