Postarzane pudełko, zakładka i zawieszka na drzwi




Dzień dobry!


Dzisiaj chciałam Wam pokazać mój najnowszy zestaw decoupage. W jego skład wchodzi postarzane pudełko, zawieszka na drzwi oraz zakładka do książki. Świetnie nadaje się na prezent dla bliskich, którzy cenią rękodzieło.


Pudełko może służyć do przechowywania cennych drobiazgów, ale może też stać w kuchni i służyć jako pojemnik na herbatę.



Środek pudełka jest również postarzany. Całość oczywiście zabezpieczyłam bezbarwnym lakierem. Kolor bejcy to rustykalny palisander. Ponadto użyłam ciekłej patyny postarzającej, aby uzyskać efekt widoczny na zdjęciach.


Zawieszka na drzwi bardzo ładnie prezentuje się na klamce. Może również służyć jako duża zakładka.


Do zakładki dodałam krótką i cienką wstążkę ułatwiającą zlokalizowanie jej w książce.
Ja cierpię na niedosyt zakładek, ciągle jest ich mało, ciągle gdzieś się zapodziewają, chowają i nie mogę ich znaleźć.


Lubicie tego typu postarzane dodatki? A może wiecie komu sprawiły by radość?
Pamiętajcie, żeby odpowiednio wcześniej zaplanować prezenty dla bliskich.

2 komentarze:

  1. Śliczne:) mam w domu sporo takich cudeniek, moja mama potrafi wytwarzać takie małe arcydzieła, ja niestety nie mam talentu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Cieszę się że moje prace się podobają:) Ja też lubię otaczać się takimi cudeńkami. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Copyright © ajf handmade , Blogger