Bombka - quilling




Dzień dobry!

Co prawda do świąt jeszcze mamy trochę czasu, ale nie mogłam się powstrzymać i musiałam Wam pokazać moje nowe dzieło z papieru.


Napis "Merry Christmas" zrobiłam w wersji 3d i dodatkowo niektóre literki ozdobiłam perełkami w płynie. Chciałam, żeby napis nabrał charakteru.


Na obrazku znalazła się bombka, lecz nie taka zwykła, nie okrągła i z papieru. Użyłam pasków do quillingu 6 mm w odcieniach czerwieni i zieleni. Wierz nich ozdobiłam nieco brokatowymi pisakami.


Na koniec dodałam czerwoną brokatową wstążkę i przewiązałam ją mniejszą bordową.

Całość umieściłam w głębokiej ramce za szkłem, którą można powiesić lub postawić w salonie wprowadzając świąteczny nastrój.

Mam nadzieję, że efekt Wam się podoba.

2 komentarze:

  1. Ale piękne! Ja to do quillingu nie mam cierpliwości, dlatego podziwiam jeszcze bardziej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:) To prawda, quilling jest bardzo pracochłonną techniką. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Copyright © ajf handmade , Blogger