Serce z papieru - quilling


Dzień dobry!

Dzisiaj postanowiłam Wam pokazać ramkę z sercem, z której jestem bardzo dumna. Mam nadzieję, że Wam spodoba się równie bardzo :)



Zrobiłam ją metodą quillingu. Pewnie niebawem napiszę post na ten temat.
Użyłam mnóstwo pasków papieru w różnych kolorach. Formowałam różne kształty i odpowiednio przyklejałam. Dodałam perełki i wstawiłam w prostą ramkę. Robiłam to na prawdę długo, ale efekt jest tego warty.


Pastelowe kolory to jest to co lubię. Jesień przecież nie musi być nudna i smutna. Ja wolę jak jest wesoło. A Wy?


Taki obrazek świetnie będzie wyglądał zarówno w pokoju dziecięcym jak i nowoczesnym salonie. A motyw serca i kolory sprawią, że wnętrze nabierze przytulny charakter.


Ciężko jest się napatrzeć. Ja ciągle zerkam w stronę ramki :)


Każdy pasek zwijany jest osobno. Ogólna koncepcja była, ale wszystko i tak wyszło "w praniu".


Ciekawa jestem czy ten obrazek pasowałby do Twojego mieszkania. Gdzie byś go postawiła lub powiesiła? Dajcie znać w komentarzach. A może to nie Twoja kolorystyka? Zapewne zrobię jeszcze inne wersje.

U mnie jest w sypialni i świetnie tam pasuje.


2 komentarze:

  1. Uwielbiam takie ozdoby, ale sama nie mam w ogóle talentu do robienia takich rzeczy. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za komentarz. Z pewnością na blogu będzie pojawiało się więcej tego typu ozdób. Zapraszam do obserwowania :)
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Copyright © ajf handmade , Blogger