Halloweenowe nietoperze




Dzień dobry!

Jak Wasze nastroje? Dziś piątek, piąteczek, piątunio! Kilka godzin pracy i weekend!

Kochani, przygotowałam na dziś halloweenowe nietoperze. Nie są wcale straszne i przerażające, a raczej ładne i kolorowe. Ja powiesiłam je na firankach i powiem, że fajnie się tam prezentują.



Zrobiłam je z grubego papieru z kolorową grafiką. Specjalnie taki wybrałam, żeby nietoperze nie były przerażające i po prostu czarne.


Przyczepiłam je klejącymi kosteczkami 3d i trzymają się bardzo mocno. Nie muszę uważać kiedy zasłaniam okno zasłoną czy podlewam kwiaty na parapecie, bo nie boję się, że spadną.



O dziwo Nelka nie jest nimi zainteresowana. Nie była jak je wieszałam, ani też później.


Z nietoperzy można też zrobić swego typu girlandę i poprzyczepiać je do sznurka, a potem w dowolnym miejscu.

Jak Wam się podobają takie halloweenowe ozdoby?

Miłego piątku!

2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz :)

Copyright © ajf handmade , Blogger