Dzień nauczyciela i zestaw decoupage



Dzień dobry!

Dziś Dzień Nauczyciela! Wszystkiego najlepszego drodzy nauczyciele :)

Właśnie na ten dzień przygotowałam zestaw składający się z tacy, chustecznika i herbaciarki. 
A żeby nie było nudno dzisiejsze zdjęcia są trochę w stylu retro. A co! 


Wszystkie przedmioty potraktowałam bejcą w kolorze dębu złocistego, użyłam motywu z różami w kolorze kremowym i dodałam ozdobną kokardkę. Całość wielokrotnie lakierowałam bezpiecznym półmatowym lakierem.


Tym razem ozdobiłam herbaciarkę bez przegród w środku. Ja lubię przechowywać w niej różne rodzaje herbat, ale przecież nie każdy musi użyć jej właśnie w tym celu.


Taca sprawdza się przy różnych przyjęciach rodzinnych, gdzie za jednym zamachem możemy przynieść dla wszystkich herbatę czy pyszne ciasto.


Chustecznik to stały element w moim domu. Chusteczki lubię mieć zawsze pod ręką, a w takim opakowaniu stają się ozdobą samą w sobie. 

A Wam jak się podoba taki zestaw?

Miłego dnia!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)

Copyright © ajf handmade , Blogger