Trzyrzędowa makrama




Dzień dobry!

Trzyrzędowej bransoletki jeszcze Wam nie pokazywałam, choć zrobiłam ich sporo. Nie nadążam nad robieniem zdjęć i wstawianiem ich tutaj, chociaż jak pewnie zauważyliście w każdy poniedziałek, środę i piątek jest coś nowego... Tyle tego jest i ciągle przybywa :) Ale to chyba dobrze. Robię to, co lubię i to się liczy.



Tą bransoletkę zrobiłam metodą makramy z czarnego sznurka 0,7 mm. Kamienie jakich użyłam to Agat Dragon oraz stalowy Hematyt. Do wykończenia również użyłam Hematytu. Nie lubię niedokończonych prac dlatego staram się, aby zawsze były dopieszczone.



Dwa rzędy Hematytu sprawiają, że bransoletka jest dosyć ciężka. Idealna dla pań lubiących czuć, że coś noszą na ręce.


I jak Wam się podoba?

4 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz :)

Copyright © ajf handmade , Blogger