Drewniany chustecznik




Dzień dobry!

Jak fioletowo to fioletowo :)

Dzisiaj może nie całkiem, ale jednak.
Taki fioletowy tydzień :) - którego wcale nie planowałam. Ale tak sobie teraz pomyślałam, że może fajnie by było coś takiego wprowadzić. Cały tydzień dany kolor. Albo nawet cały miesiąc. Co Wy na to? Mogłyby się pojawiać różne rzeczy w danym kolorze. Biżuteria, decoupage, dodatki... Brzmi ciekawie? Proszę, dajcie znać co o tym myślicie. Mój mail ajf.handmade@gmail.com

Wracając do dzisiejszego tematu chciałabym Wam zaprezentować drewniany chustecznik. Idealny na zbliżający się wielkimi krokami dzień nauczyciela. Z pewnością ucieszy oko, a będzie też praktycznym dodatkiem.



Dziś wersja z motylami, ale wzorów i kolorów jest całe mnóstwo.


Ten chustecznik potraktowałam orzechową bejcą. Jest zabezpieczony, lakierowałam go wielokrotnie  bezpiecznym półmatowym lakierem.

Jak Wam się podoba?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)

Copyright © ajf handmade , Blogger