Zestaw ślubny. Księga Gości, zaproszenia, pudełko na koperty, plan stołów, winietki, etykiety na alkohol, numery stołów, instrukcja do księgi gości...




Dzień dobry!
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać jaki zestaw ślubny zrobiłam.

Cały wykonany z wysokogatunkowych papierów metalicznych w kolorze kremowym, złotym oraz brązowym o gramaturze od 120 do 300 g.
Państwo Młodzi cenili sobie elegancję i prostotę. Nie znajdziecie tu wstążeczek, kwiatuszków, cekinów, ani żadnych ozdóbek. Wszystko miało być wyrafinowane i z gracją. Młodzi byli zachwyceni. Efekty oceńcie sami. 



Zestaw zawiera:
  • Zaproszenia ślubne w formacie po złożeniu mieszczącym się do koperty DL. Zaproszenia zrobiłam przy użyciu wszystkich trzech kolorów papierów o różnej gramaturze. Zastosowałam układ poziomy. Zaproszenia mają ozdobną przekładkę z imionami Państwa Młodych. 
  • Winietki również w układzie poziomym, wykonałam z papieru kremowego oraz złotego o różnej gramaturze. 
  • Etykiety na alkohol do naklejenia na butelkę - nie zawieszki do zawieszenia. Moje etykiety można łatwo nakleić na butelkę nie martwiąc się, że etykieta spadnie. Użyłam papieru kremowego oraz złotego. Na etykietach umieściłam rysunkowy obrazek z parą i imionami Młodych. 
  • Numery stołów zrobiłam na papierze brązowym i kremowym, tym razem w układzie pionowym.
  • Pudełko na koperty w dużym formacie wykonałam głównie z grubszego papieru metalizowanego w kolorze kremowym i złotym, środek natomiast brązowy. Na froncie imiona Państwa Młodych wraz z datą ślubu.
  • Księga Gości - stworzona niekonwencjonalnie w pięknej ramie składająca się z serca w wyciętymi pierwszymi literami imienia Młodych w kolorze brązowym oraz serc w ilości dopasowanej do liczby odpowiadającej par zaproszonych gości. Serca precyzyjnie wycięte przeze mnie na ploterze mają wielkość idealnie dopasowaną do projektu. Przyklejone do złotego papieru tak, aby mieniły się i nie wyglądały płasko. Całość przyklejona do grubego brązowego papieru oraz usztywniona i wsadzona do ramy.
  • Instrukcja do księgi gości - wykonana z papieru kremowego i brązowego z krótkim opisem
  • Plan stołów w formacie odpowiadającym księdze gości. Usztywniony, ze złotymi ozdobnymi narożnikami, wykonany z papierów we wszystkich trzech kolorach przewodnich. Tutaj plan stołów zastosowany tylko do pierwszej części wesela, dla rodziny.
  • Numery stołów w układzie pionowym, wykonałam z papieru kremowego i złotego o różnej gramaturze.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)

Copyright © ajf handmade , Blogger