Początek


Postanowiłam wreszcie pokazać światu czym się zajmuję.





Uwielbiam tworzyć i kreatywnie spędzać czas.
Zaczynałam od haftu był to haft krzyżykowy oraz matematyczny, szydełkowałam, szyłam, tworzyłam z papieru - zaproszenia, kartki okolicznościowe, winietki, etykiety na butelki, plan stołów, księgi gości, notesy, kołozeszyty itp.

W międzyczasie wciągnął mnie bardzo decoupage. Zrobiłam między innymi chusteczniki, pudełka na wina, skarbonki, herbaciarki, ramki na zdjęcia, świeczniki, zakładki do książek, różnego rodzaju szkatułki i pudełka, podkładki pod kubki, tace, ale również świece i decoupage na tkaninie. Oprócz tego trochę graweruję i wypalam w drewnie.

Bardzo lubię quilling. Tworzyć chumry tagów i oprawiać je w ramy. Malowanie na szkle to również jedna z czynności, które bardzo lubię.

Ostatnio oprócz tego wszystkiego tworzę również biżuterię. Zaczęłam od bransoletek na gumce jubilerskiej, potem bransoletki na krośnie, bransoletki i naszyjniki z siatki jubilerskiej; z kamieniami; na łańcuszku kulkowym; na rzemieniach; i makrama jednorzędowa, dwurzędowa oraz trzyrzędowa.

Nie wiem czy o czymś nie zapomniałam... ale na blogu zapewne nic się nie ukryje :)

Chcę pokazać Wam moje prace.

Zapraszam do mojego świata!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)

Copyright © ajf handmade , Blogger