Rzemień i makrama



Dzień dobry!

Podoba Wam się połączenie rzemienia i makramy?
Podobną bransoletkę, ale w barwach narodowych specjalnie na EURO 2016 pokazywałam tutaj.

Do zrobienia tej bransoletki użyłam czarnego rzemienia, sznurku do makramy oraz koralików TOHO 6/0 w kilku kolorach. Robi się ją bardzo podobnie jak bransoletkę na krośnie, o którym pisałam tu. Jednak nie trzeba używać ani krosna ani igły i nici, bo koraliki są  dosyć duże i łatwo się z nimi pracuje.

Koraliki TOHO są równiutkie, zawsze ładnie wyglądaj i są najwyższej jakości, a przecież właśnie o to chodzi.


Zrobiłam zapięcie na supełek, bo sama lubię takie. Jeśli jest odpowiedniej wielkości bransoletka nie spadnie.

Na końcach rzemieni również dałam koraliki TOHO. Cenię sobie biżuterię ładnie wykończoną.


Pewnie zauważyliście, że często pokazuję biżuterię, która dzięki swoim kolorom pasuje niemal do większości rzeczy. Bardzo lubię mieć coś na co dzień i do jeansów, szortów czy sukienki. Natomiast biżuterię w zdecydowanych kolorach dobieram do konkretnych rzeczy.

A Wy stawiacie na klasykę czy lubicie "zaszaleć" z kolorami?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)