Naszyjnik i bransoletka z koralików toho


Dzień dobry!

Nie pierwszy raz mówię Wam (a raczej piszę :)), że uwielbiam koraliki toho. Ostatnio może na blogu nie pojawiały się zbyt często, ale to nie znaczy, że nic z nich nie zrobiłam nowego. Wręcz przeciwnie. Niedawno wykonałam bardzo delikatny naszyjnik z koralików toho hex i bransoletkę do kompletu. Całość jest na wytrzymałym sznureczku, a dodatkowo długość zarówno naszyjnika jak i bransoletki można w prosty sposób regulować. Żeby trochę urozmaicić pracę użyłam czarnych i złotych koralików toho hex w dwóch rozmiarach.


Możecie się domyślać, że moją pomocnicą i tym razem była Nelka. Zarówno sznurek jak i toho bardzo jej się podobały. Co chwilę sprawdzała czy odpowiednio nawlekam koraliki i czy żaden przypadkiem nie spadnie na podłogę. Ależ była szczęśliwa gdy udało jej się dostrzec jakiś zbłąkany. Potem biegała po całym pokoju i podrzucała go radośnie, aż w końcu wylądował pod jednym z mebli. Wtedy znów do mnie wracała i liczyła na powtórkę. Szkoda, że nie udało mi się uchwycić jej brykania. Wyglądała jak zahipnotyzowana :)


Wracając do tematu - poniżej możecie zobaczyć zestaw z koralików toho hex, o którym Wam pisałam wcześniej. Długi naszyjnik i delikatna bransoletka.






Ciekawa jestem czy lubicie takie zestawy. A może wolicie nosić je osobno lub w połączeniu z innymi. W zależności od tego na co się zdecydujemy nasza stylizacja może wyglądać zupełnie inaczej. Bransoletkę można połączyć z innymi tego typu w podobnej kolorystyce. Możecie też założyć ją samą lub z na przykład z bransoletkami z czarnych kamieni onyksu. Jednak naszyjnik polecam nosić osobno lub z krótszym w tej samej kolorystyce i stylu. Wtedy jest wszystko wygląda dobrze i jest ze sobą spójne.

Napiszcie proszę czy Wam się podoba i jak nosicie swoją biżuterię.

Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej o koralikach toho koniecznie zajrzyjcie tutaj.
Jeśli natomiast chcecie zobaczyć inne moje prace z wykorzystaniem koralików toho wskakujcie tutaj.

Miłego dnia:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)

Copyright © ajf handmade , Blogger