Grzebyk z kwiatami




Dzień dobry!

Dziś trochę jesiennie, ale nie do końca :) takich kwiatów teraz nigdzie nie znajdziecie. Natomiast kolorami przyciągam tą porę roku i odczarowywuję. Bowiem nie każdy lubi jesień. Ja też raczej za nią nie przepadam. Za to uwielbiam wieczory na sofie, pod kocem, z kubkiem herbaty w jednej ręce, z książką w drugiej i kotem leżącym nieopodal... Taka dla mnie jest jesień i taką lubię. Deszcz, niepogoda i zimny wiatr nie zachęcają mnie ani trochę. Ja lubię gdy jest ciepło i słonecznie. Dlatego dziś u mnie prym wiodą ciepłe barwy. Takie jesienne. Wszelkie czerwienie z odrobiną zieleni.




Cztery kwiaty z foamiranu umieściłam na przezroczystym grzebyczku. Po wpięciu we włosy jest on niewidoczny, a uwagę przykuwają jedynie piękne kwiaty, które wyglądem przypominają te żywe. Plus jest taki, że nigdy nie trzeba ich podlewać i nigdy nie zwiędną.


Postawiłam na ciepłe kolory i naturalność. Mam nadzieję, że takie zestawienie Wam również przypadnie do gustu. Napiszcie koniecznie co sądzicie, bo Wasze opinie są dla mnie niezwykle ważne. Lubię robić to, co się Wam podoba i ulepszać to, co można. Dlatego nie wahajcie się i piszcie. Czekam na Wasze komentarze :)



Miłego dnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)

Copyright © ajf handmade , Blogger