Duże foamiranowe kwiaty




Dzień dobry!

Jak się macie? Dziś postanowiłam Wam pokazać kwiaty z foamiranu, które zrobiłam w iście letnich kolorach. Odcienie żółtego kojarzą mi się z letnim, gorącym słońcem, oraz wakacjami z plażą w tle... Ale się rozmarzyłam...

A teraz do rzeczy :) Kwiaty zrobiłam na specjalne zamówienie dla mojej cudownej teściowej. Miały być dwa, miały być duże i miały być żółte. Dokładnie takie jakie możecie zobaczyć poniżej. Mamie się spodobały. Mam nadzieję, że Wam również :)

Łodygę zrobiłam sztywną, gdyż kwiaty miły się znaleźć (w towarzystwie innych kwiatów) w wazonie pełnym kolorowego piasku. Z żółtych pręcików różnej długości zrobiłam środki kwiatów, a od spodu zrobiłam szypułki, dzięki którym kwiaty wyglądają bardziej naturalnie.






Miłego dnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)

Copyright © ajf handmade , Blogger