Drewniany pojemnik z sercem

Dzień dobry!

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać pojemnik z serduszkiem oraz zakładką do kompletu.
Takie dodatki z pewnością ocieplą każde wnętrze i sprawią, że dom nabierze niepowtarzalnego charakteru.


Użyłam orzechowej bejcy oraz zabezpieczyłam wielokrotnie lakierem bezpiecznym nawet do zabawek. Możecie taki pojemnik użyć na przykład do przechowywania owoców albo swoich drobiazgów. Jak tylko chcecie. A zakładkę możecie używać w ulubionej książce kucharskiej do zaznaczenia przepisu, który macie zamiar zrobić :)


Wycięte serca dodają pojemnikowi lekkości i kobiecości. Ja bardzo lubię takie rozwiązania. A motyw kwiatowy poprzeplatany z nutami, kluczami i listem z dawnych lat nadaje nieco tajemniczości i uroku...


Lubicie takie przedmioty?
Pasują zarówno do nowoczesnych jak i stylowych pomieszczeń. Możecie postawić je w kuchni, salonie, ale też w sypialni czy łazience. Wy decydujecie, gdzie będzie im najlepiej. Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie, aby te miejsca się zmieniały w zależności od Waszych potrzeb.


Ręcznie robione ozdoby kryją w sobie nutę tajemniczości. Ten, kto docenia pracę rękodzielnika wie ile czasu musi poświęcić na stworzenie czegoś jedynego w swoim rodzaju. Ja nigdy nie zrobiłam dwóch takich samych rzeczy. Mogły być podobne, ale zawsze różne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)

Copyright © ajf handmade , Blogger